Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Sunday, February 28, 2010

sekarang la waktu untuk bersuka ria

ok so finally, dapat jugak i tengok movie percy jackson tu. hehe. last Friday hari tu tengok dengan bf I. The movie was awesome, not that bad lah :) Tengok kat KLCC je sebab malas nak jalan kaki to Pavilion. Tho i love GSC more than TGV.

So the next movie that we are going to terjah will be The Book of Eli. I baca synopsis movie ni tadi macam quite interesting jugak la. It's more about some religion issues. But I'm wondering why Hollywood nowadays banyak buat this kind of movies kan? Hmm.

Btw, my scholar dah almost finishhh T.T gila cepat kan? So i decided nak apply for part time works la. Setakat ni i dah apply kerja kat Cyber Cafe kat Wangsa Maju. Which one? tak perlu la cerita sekarang kot, dah dapat baru story. I apply dengan bf i since dia pun macam nak stop kerja dengan TM sebab dia asyik complaint he's getting darker *it's true tho ! haha*. Tapi dia apply for full time, i apply untuk part time. Pray for me, hopefully i get that work. Tapi tadi Izzarul comment i kat myspace and bagi num kawan dia. Nak cari orang untuk kerja kedai gambar. Tapi i tak call lagi sebab dah malam sangat je nak call so maybe tomorrow lah kot :) Hopefully ada part time jugak untuk that work. FYI, i tak pernah pergi any interviews so agak cuak sikit la. Huhu. Anyone yang ada tips ke apa comment la ok :) That's all, i'm getting tired and sleepy. Daaa ♥



*kalau boleh nak tutup mata dan hidup dalam fantasi, setiap masa. sebab realiti macam susah dan menyakitkan sahaja

0 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Post a Comment

Next Previous Home