Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Monday, March 22, 2010

bila MU menang, awek awek semua nak tayang pakai baju MU.

disebab kan mood gua tak best sangat sekarang so gua bahasa kan diri gua lain sikit untuk entri kali ni

gua bengang sebab ; 

gua sore throat
gua ada flu
cyber cafe ni bising gila buat gua rasa nak sepak je sekor sekor

tap gua happy sebab MANCHESTER UNITED menag semalam. gua happy doe kahkahkahkahkah ! -.-

p/s : ape macam? i, u best ke atau gua, lu? HAHAHAHA

minah ni hot gila babi doe. satu hari nanti gua nak jadi camni. *ok boleh gelak puas puas sekarang T.T*


2 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Tfaaaaaa said... REPLY

ahaha..u sangattt sangatttt tak sesuai guna gua lu okayyy.haha

hudhud said... REPLY

ala kenapaaa???? hahaha

Post a Comment

Next Previous Home