Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Thursday, November 11, 2010

Entry untuk lelaki - Facebook issue

I don't know how this kind of person has such bravery to do so. LOL. If some of guys are reading this, serious I nak tanya something.
Macam mana korang boleh terus mintak number phone even perempuan ni baru je approve korang, and baru je wall dengan korang. Korang tau tak yang benda tu sangat annoying ?
Duhh. Nak cakap I layan lebih ? Memang tak la. Kadang-kadang selamba je I cakap yang I nak wall, I tak suka chat. Memang I tak suka chat pun. Perhatian ye, I tak suka kalau lelaki chat dengan I dalam Facebook. I mean, what's the point to do so ?

Selain chat , I'd received few messages jugak dari sick guys ni. Calling me cutie, sexy and etc then asking whether me and him can be friend or not. And as usual, asking for my phone number. Hello, do I look like a prostitute ? Even kau handsome nak mampos pun memang aku tak layan la.

So guys , any comments ?

14 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

RaafikJahat said... REPLY

Wohoo. Terkena batang hidung wa. Haha.
Tapi the situation is i dah kenal dia lama lah. So, boleh je mintak sebab dia memang nak bagi. Hehe.

Oh hey, can i have your number please ? :p

chentaMAYA said... REPLY

biase la tuh. lelaki~

hudhud said... REPLY

@RaafikJahat haha still, cannot. i dont gv number to guys anymore :P

hudhud said... REPLY

@chentaMAYA annoying kot hehe

liyanaziz said... REPLY

may I have ur phone number?? psycho!

RaafikJahat said... REPLY

@hudhud
Ahh, kamon. Kita kan kawan. (Ayat yang biasa digunakan oleh lelaki) :p

anim said... REPLY

muahahahahhaha , sangatlah setuju !
to those guys bace ni !

shima said... REPLY

itu namenye lelaki gatal.muahaha.

Nadya said... REPLY

Itu namanya lelaki terlebih hormon miang..HAHAHAHA
Desperate kott

mieraaaa said... REPLY

erg, alaaa wat tataw j, terley lyan sgt, naty dywng over,heheh..

Lulu said... REPLY

okay maybe u shud stop accepting friend requests from guys la. that'd be easy. delete dorang ke. end of the story

Lassie H. said... REPLY

i ignore jep if ade msg gitu aw .
cm zaman myspace pulak cmgitu .
tapi dulu kat myspace boley buat mode away inbox .

adrinaqamarina said... REPLY

haha. tak suka chat jugak, kalau berani sangat, kenapa tak minta kat wall, sebab tu suke off je chat tu.

nanie said... REPLY

mmg annoying pn lelaki mcm 2..
bila xbg,mula dye maki2 kite..

Post a Comment

Next Previous Home