Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, November 16, 2010

Sorry, Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 - Fully booked !

Ok, this is crazy and a bit annoying. HAHA.

Well, this 18th of November is my special day. Sebab apa special ? Nanti I story later. Hehe. By the way, of course la I nak keluar celebrate kan. And of course la I nak pergi tengok movie. And of course la movie yang meletup-letup ni. Harry Potter and the Deathly Hallows ( Part 1 ).



As someone yang dah follow filem ni dari mula sampai la almost the end ni, of course I eager nak mampus tengok movie ni. Malangnya, I nak reserve ticket dekat both GSC and TGV, it was fully booked ! I never imagine that, seriously. Avatar pun tak macam ni. Heh :P

So another plan ? Maybe nak gerak pagi-pagi then beli ticket. Takpun postpone tengok hari Jumaat. Apa pun jadi, I memang nak tengok movie ni. I boleh tengok Harry Potter even 100 times pun. Hehe. Oh by the way, I tak pernah baca buku dia pun, I suka tengok movie je. Heee :D

Kenapa Nuffnang tak nak buat contest Harry Potter ? Huhu


P/S : Lepas tengok kita review ramai-ramai bagi orang muntah. HAHA.

7 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Zana Zingaa. said... REPLY

huuu i also crazy w diz muvieeee. grr !

Amira Amin said... REPLY

aisey, fully booked?
sedih la cmni.. huhu.
i pon x pnh bc buku HP.. tp movie, mmg semua I tgk,hee.. :)

6 Gemilang said... REPLY

fuhh! xsaba neh!

cEro said... REPLY

walaupon aku tak brape layan HP ni, tp aku pon nk tgk gak..
hahahah

adrinaqamarina said... REPLY

oke. nanti jangan lu[a review tau~! nak tau jugak. huhu.

liyanaziz said... REPLY

trust me! never watch this film from the beginning! even though its like million times on TV and etc..

aya said... REPLY

same with me. tak dpt tgkk. frust sgttt. tp no worries huda. weekend ad lg. hehe

Post a Comment

Next Previous Home