Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Monday, November 22, 2010

Hanya kerana buffered earnings.

Ni tatau la nak mood sedih ke happy ke apa. HAHA.

I perasan blog I ni macam satu macam je. Kurang normal advertisement. Kalau you all nak tau, Nuffnang earning I hanya lah bergantung pada buffered earning I je. Ni pun sekarang ada dua ads je yang running. Kalau dua-dua dah gone, memang tak dapat earning langsung lah I. Sobbs.

Maybe sebab I update blog tak consistent kot. Tapi seriously , dah lama I tak dapat earning from campaigns click. So, patut I sedih ke apa ? Hehe. Thanks to Nuffnang by the way sebab tak putus-putus bagi I BE kalau tak, makan hati la jawab nya.

Besides, I baru je jadi ahli Churp Churp and not bad la. Ada jugak bagi I duit sikit. So I nak ajak you guys, come join Churp Churp. Apa salah cari duit lebih kan ? Especially student yang umur atas 20 macam I ni. Tak kan nak mengharap duit parents je. Ye tak ?


click this for joining !

By the way , Churp Churp ni banyak bergantung pada followers twitter, so I nak promote twitter I la ! Do follow my twitter and of course, I'll follow you back ! Inform me once you dah follow ok. And please, please make sure you pun active bertwitter jugak, kalau tak macam tak best la pulak I nak follow kan ? Hehe. My twitter link ada dekat navigation bar. Just click it.

Say YES to money ! LOL !!

13 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

AmirahZin said... REPLY

sudah follow :)

Elie Lily said... REPLY

hud-hud sibuk kumpul duit buat kawen eh?
hahhaa

mizayusof said... REPLY

miza baru join churp churp dengan twitter. tapi still tak faham macam mana. now, dah dianan tirikan. berhabuk bersawang dah. hehehe

eikaa said... REPLY

sudah follow hihi^^
my twitter : izzalikaimmira
thanks:)

hudhud said... REPLY

@AmirahZin tq :)

hudhud said... REPLY

@little cart00n bukan la. I nak pergi holiday ! hehe

hudhud said... REPLY

@Miza Yusof u try cari kat google, cmne nak guna churp2. dah ramai org buat tutorial. hehe

hudhud said... REPLY

@eikaa tq babe, already follow u :)

eikaa said... REPLY

thanks :D

Aishot said... REPLY

i ade je twitter tapi hampehhh ..tak phm langsung

Unknown said... REPLY

tak aktif sangat twitter ni. hehe

hudhud said... REPLY

@Cik Gallus Gallus senang je. hehe

hudhud said... REPLY

@cik EPAL hehe u shud. rmi bloggers skg aktif tweet jugak :)

Post a Comment

Next Previous Home