Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Monday, December 6, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan.

Ok, as you all know , Blog Pilihan Malaysia ada buat satu lagi kategori and the best thing is , I can join ! HAHA. Macam menarik pulak so I join la.

Ok, as you know , blog I ni memang I wujudkan dalam January 2010. Entry pertama I , walaweh malu gila nak show off sebab kanak-kanak sangat haha. "NEW AGAIN" , ni la nama entry pertama I, 23rd January 2010. So far , I rasa bertuah sangat sebab dah managed to get almost 850 followers within almost a year. Happy ? Well of course. I love to share everything with readers, but not boyfriend please. HAHA.

Masa mula berblogging , memang tak fikir langsung pasal quality of blogging. Font yang kecik , lagu dekat page. Benda-benda yang sebenarnya a bit annoying dalam dunia blogging ni kan ? I learnt everything about blogging mostly in GengBlogger. Hey , I tak pernah lupakan jasa GB ok. GB la yang buat followers I jadi ramai macam ni.

In future , I really hope that my blog can give an inspiration well at least to one person. Maybe the spirit for them to survive or live on ? Who knows ? No one knows the future aite ?

I never quit blogging. Remind me if I ever think about it :P


Gambar pertama dalam blog HAHA.

15 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

adrinaqamarina said... REPLY

walaweh.

blog baru pilihan. t boley vote

Unknown said... REPLY

anastasyea pun sama .. blogging 4 ever =)

cik aiLebiu said... REPLY

oh so we were at the same batch! ;D

sherah said... REPLY

yay blog jugak buat kita dpt kenal kan yanng :)

hudhud said... REPLY

@adrinaqamarina hehe malu saya :P

hudhud said... REPLY

@a n a s t a s y e a yup, sampai jadi nenek hehehe :P

Unknown said... REPLY

blog baru pilihan?
pheww takleh masuk dah, sebab dah lama blogging. hhaa

gud luck nanti ;D

Anonymous said... REPLY

blog mesti vote la ! :) yeahhh

amira faqihah said... REPLY

all the best :)

A.I said... REPLY

perghh hebat la korng.. aku nih tah bila tah nak ramai follower... haihh! sedih! haha.

cengkerangcipot said... REPLY

blogging smpai mati..
hahaha

kay yea said... REPLY

best of luck~ ;)

Muhammad Zulhaizer said... REPLY

salam perkenalan..my 1st visit blog kamu.. kita BPM sekumpulan la.. no 219..

http://mdzulhaizer.blogspot.com

.::: Princess MOMOY :::. said... REPLY

TAHNIAH tercalon di BPPM !
Salam perkenalan. Momoy datang support kawan-kawan

Dear tolong support Momoy dari kumpulan 10 juga yer No. 382 di BPM yer. Much thx

ayeesha anna said... REPLY

congrats dpt join
anyway dah follow u
follow me back ya
http://diarialeesya.blogspot.com

Post a Comment

Next Previous Home