Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, December 14, 2010

Sentap tak Arsenal fans ?



HAHA , malas lah comment lebih kan. But I admit , Rooney's penalty is the worst, ever ! Tapi, kesah pulak ? Janji menang. Kan dah cakap, Man Utd mesti mari ! HAHAHA.


Yang penting number 1 okayy ! :P

Oh ya, esok Malaysia against Vietnam yah ? All the best Malaysian team. I tak dapat tengok la, kerja. Tapi best pulak tengok orang update status and tweet cakap nak beli ticket la. Meriah :)

*Don't forget to vote me on Blog Baru Pilihan Malaysia. Just click to this site ; http://bpm-undi.blogspot.com . And vote for lucky number 240. TQ :D*

2 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

fairus said... REPLY

Go.. Go MU.. Glory.. Glory..

♥ Norule Feruz Khalid ♥ said... REPLY

Glory Glory Manchester United,,yeahh tetap no 1,,

Post a Comment

Next Previous Home