Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Sunday, December 12, 2010

Don't forget to vote me on Blog Baru (2010) Pilihan Malaysia !

The voting starts tomorrow at 7 AM and ended on 17th December at 7 AM also ! But , this is just the Part 1 voting guys ! So do help me, dengan baik hati nya, sila lah vote I. And remember the lucky number of my blog is ;


240


Nanti you guys kena letak number blog je dekat ruangan comment. Bukan nama blog I tau. Remember that. Oh , ini url Blog Pilihan Malaysia ; http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/

Wuuu takut nya. Dah la blog lain yang join semua hebat-hebat. Hopefully ada rezeki kat sini. And for those yang akan vote, thanks a lot ! :D

3 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

ladymiss said... REPLY

eh, kite dalam group same lahh. i'm lucky number 237 haha. lets vote each other! :D

Marya Hana said... REPLY

huda..

haah mmg dr kecik dlu sume x caye die my mom. cz mude sangat. die kawen mase umo 18..

and ade ank sebesar ni kan ~

ouh selalu bli nasi ayam my mom ke..?
u sekolah mane dlu..?
setiawangsa ke..?

*gudluck ;)

Diyanieee said... REPLY

gud luck yaaa..
hehehe.. :)
nati say dtg vote..

Post a Comment

Next Previous Home