Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Thursday, December 9, 2010

Happy Birthday to Me !

Hey , I'm officially 21. Here's are my wish list. What I wanna do when I reach 21. Cewahh.

1. I really wanna have my own money. Even parents boleh bagi I duit every month, but still I nak ada duit sendiri. Come on, I dah 21 kan ?

2. My own iPad.

3. Driving license. Duhh.

4. I nak daftar SPR dengan segera. Haha.

5.Wanna get myself a DSLR. Seriously. Kalau tak pun digital compact yang superb la. Any suggestion ?

Sekarang mari kita lihat perbezaan ;


DULU. Aww anak Jepun. HAHA



KINI. Err sama tak ?

Yang penting dah tak putih macam dulu. Sobbbsss. Oh by the way , thanks pada semua yang wish dekat Facebook. Kalau ada sesiapa nak buat satu entry birthday untuk I pun boleh apa salah nya HAHA over. I'm turning 21 , not a kid anymore. Hopefully I can be the best person everyone ever had :)

P/S : Present ? Hehe

26 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

~..Lesung Batu..~ said... REPLY

hepi besday!!~ may all ur wishes c0me true!~ =)

Bapak said... REPLY

Happy birthday Hud Hud! may ur dreams and wishes come true!

Anonymous said... REPLY

happy birthday hudhud. wish u get wuteva u want in ur life! :)

amira faqihah said... REPLY

happy befday kak hud hud :D

Unknown said... REPLY

hepy besday babe!

alamak dear! kita punya background blockquote sama la. huhuhuh ...

adrinaqamarina said... REPLY

selamat menunaikan impian itu. fighting!

Anonymous said... REPLY

happy birthday dear :) btw your birthday sama ngan bias i in a SHINee. jeles !! haha

kay yea said... REPLY

hepi birthday to u~~

Aina said... REPLY

Happy Birthday sys , May Allah bless you ;)

N said... REPLY

epi besdayy (:

mogobja said... REPLY

dear hud hud :)

happy bday.. have a blast on ur special day :'D

miza ismail said... REPLY

lahir 9dec1989 kew?

Elie Lily said... REPLY

hepi birthday sista! ;)

gmbar masa kecik comel! da besar cantik!hehe

kata kila said... REPLY

happy belated honey.sorry wish lambat :(

liyanaziz said... REPLY

happy birthday! may all ur wish come true.. have a blast!

Liyana Lunia said... REPLY

happy birthday darlingg <3

cik aiLebiu said... REPLY

happy sweet 21 :)

. said... REPLY

heyhey , happy birthday hud :)

zarith said... REPLY

happy birthday!! hehe

Phantom said... REPLY

Happy birthday Kak hud hud =D

Phantom said... REPLY

Happy birthday kak hud hud

wannurfazrini said... REPLY

Happy Birthdayyyyy Hud hud . semoga maintain cunnn :D

Roszaneza Danny said... REPLY

Hepy besday dear..
hope all ur wishes will comes true.. :)

edaolala said... REPLY

happy birthday dear :D

Fatin Baharum said... REPLY

happy birthday ! may god bless you now n always.. p update blog selalu, earn uet dari nuffnang, then g bli ipad gih :)

hudhud said... REPLY

Thank you all :)

Post a Comment

Next Previous Home