Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Wednesday, December 15, 2010

Handphone baru lagi ?

I easily get bored with handphones, so yeah, handphone baru lagi la jawab nya ! HEHE.

Well, I plan nak beli phone baru. Tapi I agak pening nak pilih yang mana. Ada jugak I terfikir pasal BB and iPhone tapi susah sebab dua-dua tu better pakai postpaid kan. I tak guarantee I boleh bayar bulan-bulan. Sebab I ni memang bukan jenis menyimpan. HAHA

So, the first phone that came out from my mind was Nokia C3. Then I post status kat FB, asking everyone what's their opinion. Nampak nya, C3 not my taste of phone even dia qwerty keypad sebab camera dia tak berapa nak ada quality sangat.



Thanks to Zana and Hakim :)

So, ini masalah I sekarang. Nokia C6 or E72 ? I need more suggestion please ! I nak tahu tahap kelajuan wifi and also quality camera. Both are 5 megapixel but which one better ?

* Don't forget to vote for my blog at http://bpm-undi.blogspot.com . Vote for number 240 , hurry guys, closing date is on Friday ! :D *

13 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

ePL a.ka. ePY said... REPLY

i plih Nokia c6!!!

AmirahZin said... REPLY

why not bkk www.mobile88.com and seacrh phone yg u nak then baca specs dia and compare dengan yang lagi satu phone yg u nak . selalu i buat cam tu sbb nak tau phone mana the best . and kalau x cuba search 'garmin mobile' . usha usha la dulu . takut dah beli menyesal :)



p/s : nasihat panjang berjela HAHA sorry

Puan Besar Shag Yahaya said... REPLY

Tanya Nokia sendiri :P

farah said... REPLY

E72 !

Asfan Ash said... REPLY

totally go for Android Phones

Zana Zingaa. said... REPLY

huddd, i search nokia.com.my. i compare dua² fon yang u nak tu. i rasa mcm more to e72 jep. hehe better u try compare dulu dua² fon okeee. :)

Izzatie said... REPLY

E72 babe!! Haha.

Nurain Hasan said... REPLY

terasa i tau u memperlekehkan c3
hua3
ececec
konon tacing
i suka c3 sbb pink kaler je n ada wifi
kamera i tak kisah sgt sbb dah ade dslr.
;) plus bf yg bg kita terima je la seadanya kan.
aritu i survey tgk c6 mcm best
;)

cikNiarun said... REPLY

samsung galaxy.haha..best babe!

Sofiayantie said... REPLY

E72 ok gak... how bout C7..?? cool gak :)

Unknown said... REPLY

tak pernah pakai nokia
hahahaha suka sony :P

hannafauzann said... REPLY

c6 memang nampak cool . dah pena try coz my aunt guna phone tu . camera dia tak ok sgt . pecah2 . sometimes hang padahal tak pena jatuh . susa jugak touch screen . sony aino lagi better . dia half touch . :)

Erin | herlittleplans.com said... REPLY

i think better c6 sebab wifi laju and nak blogging using phone pun senang. e72 lebih kurang macam e71, so better c6 la.

Post a Comment

Next Previous Home