Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Saturday, May 8, 2010

hello not-so-declare relationship.

not-so-declare relationship. korang tahu apa ni? well benda ni lebih kurang macam relationship yang takde ikatan la. Macam you rapat dengan this one boy, tapi nak cakap u guys berkawan, but you both acting like couple. Tapi nak cakap couple, tak pernah pulak korang declare apa apa. Tak rasa benda ni membebankan ke?


I pernah jugak ada dalam situation yang macam ni. But guess what, relationship macam ni tak lama pun. Sebab nya? Lebih banyak bergaduh daripada bercinta. hahaha. Ok la I bagi example, u rapat dengan one guy ni then u're having some kind of not-so-declare relationship dengan dia. Then one day dia keluar dengan one girl ni, just two of them, hangout watching movies together. Then bila you tahu pasal ni, you start feeling jealous. Ok my question here, patut ke you jealous? He's not even your special boyfriend? Haaa jawab jawab. Hehe


Sebab tu la I cakap relationship macam ni susah. Tapi kalau you decide nak having this kind of relationship sebab nak kenal hati budi orang tu ok la kot. Tapi kalau dah berbulan bulan, even almost a year tapi still tak declare apa apa, APA BENDA TU? hahaha.


Siapa siapa yang ada relationship macam ni, fikir fikir kan la. Maybe both or you have start to moving on. either break the relationship or move to the next level. Apa apa pun, selamat bebahagia. Hehe  

0 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Post a Comment

Next Previous Home