Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Sunday, May 16, 2010

lagenda budak setan


This is crazy.
I tak pernah berminat untuk tengok Malay movies before this.
Tapi lepas tengok video ni dekat You Tube tadi, OMG, sumpah macam sedih gila
It's like watching an Indo movie.
Yah, I memang minat indo movie because of their poems :)
I'm so gonna watch this movie. Probably not with Chako coz he hates Malay movies ! Haha
Tapi lantak lah, kalau takde orang sangat I heret je dia masuk cinema tu. kahkahkah
Actually I'm not so interested with Farid Kamil & Lisa Surihani tu
Yela, asyik diorang je, menyampah pulak kadang kadang, hehe Nasib baik Lisa tu cantik :D
But Que Haidar & Fazura? OMG, never gonna miss that !
So, 3rd June yeah everyone, JANGAN LUPA ! :)


2 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Anonymous said... REPLY

tak sabar nak tengok cite ni! :D

hudhud said... REPLY

taw takpeee ! hehe

Post a Comment

Next Previous Home