Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Wednesday, May 5, 2010

perihal friend request di facebook.

ok ni ada pengumuman sikit nak bagitaw
I tak approve people easily ye dekat facebook.
Sebab sekarang ni ramai sangat stalkers and I hate this
So if u guys nak add I, just bagi message sekali yang u guys ni my blog's friends or from GB ke.
Dengan cara ni baru I akan approve.
Selalu nya yang tak ada mutual friends I jarang approve.
So be notice yeah :)

4 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Huda Luna said... REPLY

huhu kalau macam tu i nk add u la
hee

boleh =P

hudhud said... REPLY

boleh je, add la :)

Huda Luna said... REPLY

huhu
skrg rmai sgt kn stalker smp takot kn nk approve
huhu

jap i add
hee
gedik nye!

hudhud said... REPLY

tu la psl. pastu yg lbh teruk jaja gambar2 kita huhu. dh apprv dh babe :)

Post a Comment

Next Previous Home