Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, August 24, 2010

Come and join Lip Ice contest !

I dah tau pasal contest ni lama dah. Tapi pelik jugak kenapa Nuff tak buat ads pasal contest ni. Hehe. Sekali baru tadi I perasan daa. So I nak share experience dengan you guys pasal game ni. Macam biasa la, game ni memang stress. Haha. Siapa yang menang memang I salute la.

1. You guys pergi kat website LIP ICE CONTEST.


2. Then click pada Play Now, dia akan connect dengan you all punya Facebook. Kalau tak ada Facebook, sila buat ye :)

3. Ok now, cara - cara bermain.

ok simbol di atas adalah good bubble. Semua yang berkaitan dengan pelajaran dan success adalah good bubble. Jadi anda harus click bubble itu dengan menggunakan good cursor. Gambar seperti di atas adalah bad cursor. Untuk tukar ke good cursor, just tekan space di keyboard anda. Bagi setiap good bubble yang anda click anda akan memperolehi 200 marks.

ok , this is a bad bubble. Naughty bubble ni semua yang berkaitan dengan kecantikan. Make ups, parties etc. Sebab apa Naughty  bubble? Sebab Amber still young and tak sesuai dengan benda-benda macam tu hehe. As usual, tekan space untuk tukar kan good cursor menjadi bad cursor dan click pada Naughty bubble tersebut. anda akan memperolehi 100 marks.

Yang ini pula adalah bubble Lip Ice Fruity. Of course anda harus click ia menggunakan good cursor ! Sebab ? It gives you 1000 marks ! Happy kalau dapat click Lip Ice bubble ni :D

4. Pantang larang.

Cewahh siap berpantang bagai. Kalau nak tahu, dalam game ni, anda hanya diberikan 3 nyawa. So use it wisely. Be careful with Amber's dad, mom and grandmother. Sebab anda tidak boleh biarkan mereka spot anda semasa anda click naughty bubbles. Kalau mereka spot, mereka akan marah anda dan anda akan kehilangan satu nyawa. Part ni paling susah sebab kita memang kena alert.

5. Extra reward.

Besides Lip Ice bubble yang berikan anda 1000 points bila anda click on that bubble, you guys jugak can get free points by inviting Facebook friends to join this contest. 100 ponts will be given on each person that join the contest.

6. Haidah yang bakal dimenangi !
1st place - Iphone 3G
2nd place - Toshiba Mini Notebook
3rd place - Ipod Touch
4th place - Nintendo Wii
Consolation prize - 100 x 100 Lip Ice Hamper.

Ok, I nak menang number 3 ! Haha.

So you guys, apa tunggu lagi ? Cepat terjah game ni ! Best tauuu :D

P/S : Click gambar untuk larger image

3 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Unknown said... REPLY

nak menang tanpa bertanding boleh?

hahahahaha

Yuyunx Mohamed said... REPLY

best tue.....jom kite bersaing utk rembat dat ipod...ehehe

Liyana Lunia said... REPLY

tension sgt tau asyik asyik tak dapat sahaja :(

Post a Comment

Next Previous Home