Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Thursday, July 1, 2010

I wanna be The Sorcerer's Apprentice

Wow, controversy title huh? Well who doesnt love magic? If kita tengok movie Harry Potter, mesti once in a while kita fikir, 'kalau la aku boleh buat magic ni, mesti gempak.' Kan kan?


So, nuffnang yang baik hati telah mengadakan satu lagi contest so that all of us berpeluang menonton movie THE SORCERER'S APPRENTICE tow days before release yaw ! Wahh, siapa tak suka, tengok 2 hari lebih awal dari orang lain ! I'm so gonna win this !


ok, the best thing, Nicolas Cage.  :D

Ok, to become one of the 60 nuffnangers who can watch this movie, Nuffnang ask us to share with them why we wanna be The Sorcerer's Apprantice and what would you do with your new magical powers.

Well, I wanna The Sorcerer's Apprentice most probably because I can learn all the magics in this world ! Dark magic also can tapi tak nak la jadi macam Voldemort kan, haha. Hey hey ni apa salah topic tu dah cerita lain tu ! Haha.

Apa yang I nak buat with this magical powers? Have you ever watched Charmed? One of the sister boleh berhentikan masa kan? When everyone suddenly jadi kaku. Macam kita tekan button stop while we watched dvd right? Yeah, I would like to have that power so that I boleh stop kan those bad people from doing bad things to other. Then I bawak yang good people ni dekat tempat selamat, with my magical power jugak. Hebat tak? Hahaha berangan lebih :P

Satu lagi magic power yang I nak adalah, kuasa untuk tukar satu benda jadi benda lain. Supaya nanti kalau I nampak lipas, I boleh tukar dia jadi something yang lagi cute. Kucing ke, hahahaha crazy me :P

But the most important thing, bila I ada magical power, I tak nak jadi jahat macam Voldemort, ewww nanti kena bunuh orang je selalu. How can u live when you killed so much people la weh?

So that's all ! Hope I can win this, ♥ you Nuffnang. Hehe

P/S : More info, HERE.

0 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Post a Comment

Next Previous Home