Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Friday, July 9, 2010

My 6th buffered earnings !

I dapat buffered earnings yang ke 6 from Snickers Treasure Hunt Challenge, wehuu thanks Nuff

By the way I pelik la, still lagi ada orang search for 'cakap bahasa Melayu' dalam blog I ni. Pelik-pelik je. haha. Dah la I pun biasa-biasa je cakap Melayu he he he.

So itu je la, simple update. Baru bangun ni. So hari belum bermula lagi. Hehe.

Selamat berhari Jumaat  :D

6 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

jfook said... REPLY

So nice, I also want. I only got one.

hudhud said... REPLY

@jfook you want? maintain your traffic! :D

Sharinginfoz said... REPLY

tahniah.... mesti banyak income ni

Iron Baby

mizzura said... REPLY

eee...best nyer ada buffered..saya tak pernah pun...

Unknown said... REPLY

ehh huda, still xdapat nak tangkap lah. macam mana nak buat buffered earnings ni ?

farah said... REPLY

@jfook

samela..sy pun baru dpt 1..nuffnang jahat!!sobs

Post a Comment

Next Previous Home