Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Sunday, July 18, 2010

New vintage bag !

Fashion time !!


Tadi I pergi Wangsa Walk kejap dengan Encik Boyfriend and anak buah dia, Adam. Niat sebenar nak cari mouse je sebab mouse I kan dah jahanam. But then melencong ke tempat lain. Ha ha haruslah  :P


At first I nak beli crocs, leopard malindi, tapi size yang I nak tak ada la pulak. Haihh. Nak beli yang jenis lain, ala yang kosong biasa je tu. Tapi fikir balik macam not worth it je sebab I can get cheaper that that. Haha. So i stop dekat Teetoo kejap nak tengok bag. I berkenan dengan dua bag. Rambang mata jugak la.


At last I pilih bag yang seperti gambar di bawah ni. Only cost me about RM 59.90. Murah kan?


paper bag, i loikeeeee  :D

vintage bag. red color. love it ! :D

So that's it, enuff of shopping. Sampai next week je. Tu pun sebab next week bestfriend I, Wida nak turun KL. And I nak cari jeans je. I memang bermasalah besar kalau nak cari jeans. Huhuhu

P/S : Jom la lepak dengan I? hihihi  :P

7 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Lassie H. said... REPLY

ouh red beg ?
damn ! grr ~

eqacashperlala said... REPLY

siyes barang2 kat tee too cantik2 and vintageee

Anonymous said... REPLY

How does it feel texturally?

*loue me* said... REPLY

nice bag! =)

Eniey Yusoff said... REPLY

bestnye dapt shopping. i pn baru mnghabiskan duit last week. like2 ur bag, merah itu menggoda ;P

Ken Wooi said... REPLY

nice red bag! =)

Anonymous said... REPLY

love ur bag! i love teetoo :) diorang punye bag&dress best2x giler!

Post a Comment

Next Previous Home