Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, July 6, 2010

What happened to blogspot?

I've heard from other bloggers they faced the same thing too.


OK, let me paint this picture for u baby *bajet Justin*


I publish entry baru. Ok. Few minutes after that, it said I have 5 comments. So I tengok, then I publish. I open my blog dengan harapan nak reply la comment mereka ni. Tapi comment yang terpapar hanya 1. Apakah?


Ok I pergi ke dashboard balik. Ada 11 comments. I bukak, haiyoo comment yang sama ! Bukan tadi dia cakap dah succesful publish ke? Tapi yang pelik nya, comment mana ada 11. Ada 4 je kot. Adakah I tak dapat tengok comment yang lain? Uwaaa jangan la macam ni T____T


Macam mana nak settle ni ha?

6 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Ken Wooi said... REPLY

problematic =/

Unknown said... REPLY

i lg la. tgk mcm ada komen. skali ble bukak. sume xde. cett =_="

ayin~weeweet said... REPLY

mb diorang buang kot komen tu.eh.ntah.camana nk buek?sori.xdpt tlg :)

Iena Arshad said... REPLY

same with me la huda.
iena pun jd mcm tu.
blogspot bengong kot.

Makcik Kepoh said... REPLY

huhuhu...kdg2 blog mggila...sabo jela:f

CinnamonChoc said... REPLY

yes,i faced the same prob too.sgt annoying.at first ade 3 comments.but then,bukak blog.err.zero?refresh lagi.ade.xde.sakit hati.pangkah.bukak.ade balik.lega sikit.tp tak puas ati.heee.

anyway.cute blog u got here.keep it up gurl ;D

Post a Comment

Next Previous Home