Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Thursday, June 24, 2010

Ariel Peterpan disahkan pelakon video seks bersama Luna Maya dan Cut tari.

Apakah? Ariel curang padaku? TIDAAAAKKKKK !!!


Haha tidak ku sangka. Ariel ni muka nya baik sekali kan. Macam buka pria pria ganteng baik sahaja kan? Terbaru, polis sudah pun mengesahkan yang memang benar dan tepat sekali Ariel lah pelakon dalam video seks nya bersama Luna Maya dan juga Cut Tari.


Apa la bodoh dah tahu kau public figure lagi nak rakam video kau tengah ehem ehem. Tapi tapi, ada yang kata itu Ariel, ada yang kata tidak. One of my friend mentioned dekat Facebook yang dia telah pun melihat video-video ini. Dan kata nya lagi, itu bukan Ariel. Ha ha entah la, I pun tak pasti lah. Tapi polis dah pun sahkan. Maka? Ye la tu kot itu Ariel.


Tapi kalau betul la dalam 32 video yang lain itu adalah Ariel juga, habis laa. Bunga Citra Lestari pun ada. Haiyoo. Tak mungkin, tak mungkin. Apa-apa pun, ingat lah ye anda semua, jangan tersalah langkah, dunia internet sekarang makin menyeramkan !


panas sungguh kau ni ye. Nasib baik I tak tergoda dengan u dulu. Kalau tak dah jadi 33 video. Kahkahkahkah !

2 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Mohd Fadil said... REPLY

dasyat tul ariel tv nih...tu pun sebab dia artis..cuba kalau dia tu buruh binaan, jangan harap ler bleh buat video macam tuh..

alyaa razis said... REPLY

haha. sorry to say that i dh tgk video die ngn luna maya tu.yess. mmg luna maya tp die tak mgaku tu pehal ya. haha. brani tul ariel tu.

Post a Comment

Next Previous Home