Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, June 29, 2010

Contest Diannasgtbaik.

I memang suka join join contest ni. Haha. Next contest is ;





untuk baca rules boleh click di nama contest di atas gamabr tu ye :)

So gambar yang I pertaruhkan, satu je. Hehe. Malas pulak nak cari sampai dua. Taraaaaaaaaaa . . .


cool tak? haha :P

contest end : 1st July 2010 

4 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Qib said... REPLY

ok dah tuh.. he.. nak masuk gak laa...



Jum singgah belog Pink

Update!

hudhud said... REPLY

@PinQib masuk jgn tk masuk hehe :P

Pinky Pixie said... REPLY

memang cool! i like.. hehe

ouh, da nk tutup pown contest ni ek..

hudhud said... REPLY

@Pinky Pixie a ah baru perasan haha :P

Post a Comment

Next Previous Home