Notes

1. I don't do tutorials anymore.

2. I rarely update my blog due to my health condition.

Thanks for your concern :)

Tuesday, June 22, 2010

kenapa lah.

kenapa lah bila I ada entry yang best best je, tak boleh nak ping dekat Geng Blogger. Kena sabotage ke apa ni, hu hu hu. Agak nya diorang pun tengah berusaha memperbetulkan keadaan kot. Takpe, takpe, GAMBATE ! He he.


Dah la tu je. Saja nak gedik gedik luahkan perasaan kejap. Babai !



gambar lama. takut kan T______T

2 orang rasa saya gemuk tapi hot. aww:

Amar Amirah said... REPLY

One word, Gorgeousnyemacammananakjadigorgeousmacamni!:D

hudhud said... REPLY

@Amar Amirah fuhh ! ambik masa betul i nak baca ayat panjang ni haha :P gorgeus la, guna photoshop hahaha :P

Post a Comment

Next Previous Home